• Sommaruppehåll 2011

    Då gör vi uppehåll i fotbollsskolan över sommmarlovet, men jag hoppas att ni tränar så ofta ni kan och vill. Vi tycker att barnen är jätteduktiga med bollen och på att lyssna på oss tränare. Vi ses igen den 17 augusti på Bromstens IP. Trevlig sommar önskar Bromstens IK /Tränarna Fotbollsskolan 16 jun 2011 0kommentarer
  • Nya bilder 2011

    Vilka fantastiska barn och vilket strålande väder vi har haft. Anna tog en massa bilder på träningen igår. Kolla gärna in bilderna här. Vi ses nästa onsdag! /Tränarna Fotbollsskolan 9 jun 2011 0kommentarer
  • Vilken premiär 2011!

    Trots att det regnade så samlades ca 45 förväntansfulla barn på gräsmattan på Bromstens Idrottsplats. Det är fantastiskt att se alla barnen som springer runt med sina fotbollar runt om hela gräsplanen. Alla barnen var superduktiga och klarade alla övningarna med bravur. /Tränarna Mats Perjons Leif Ljungsäter Wady Anton Volkan Arikan Fotbollsskolan 25 maj 2011 0kommentarer